Alla inlägg under september 2011

Av A - 20 september 2011 01:46

Blir lika förvånad varje gång, varför tror jag så mycket? Varför hoppas jag så mycket? I blame Disney for my high expectations of men. Sa att jag skulle lägga mig tidigt... that didn't happen... Ska gå och äta mammas goda lasange nu och dricka ett kallt glas champis. heaven. 


 

Av A - 18 september 2011 17:21

Jag vill leka på gården, gunga i gungor, gå på kalas, gå på discon en gång i månaden på gulan där läsk kosta 5 kr och du kunde köpa hur mycket godis som helst för bara 10 kr. Men det är inte sånt man gör när man är 19.... 

Av A - 13 september 2011 19:31

Nästan helt frisk men rösten är inte riktigt tillbaka än... tror inte det hjälper att jag börjar sjunga så fort jag kan heller, ska nog lägga av. Är så sjukt trött på att vara instängd hemma. Jag hatar när man fastnar i massa tankar som spinner vidare till annat och sen kan man inte sluta tänka på allt. Aja, that's life i guess...... 

Av A - 8 september 2011 01:48

Sjuk i 4 dagar nu, räcker det inte snart? Jag vill bli frisk! Vet inte vad som har hänt med mig men ska kolla upp det när jag orkar (jag är ganska lat när det gäller att kolla upp saker). Plus att jag vart sugen på att sjunga igen nu när idol börjat, men det går ju inte med min nuvarande röst, så i stället har jag sökt på massa talanger på youtube. Dessa två klipp är värda uppmärksamhet! 



 

De skulle utan tvekan få en guldbiljett av mig!

Av A - 6 september 2011 01:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av A - 5 september 2011 22:13

För 6 970 dagar sedan föddes jag, på en onsdag! (Tack till birthday.se) 

För exakt 1 månad sedan fyllde jag 19.

För ett år sedan fick jag äntligen ta bort min fina (läs: hemska) tandställning efter ca 11 månader och idag får jag sluta (eller successivt iaf) med nattskenan. 


Onödig info men ändå intressant (typ inte). Nu ska jag in i duschen och sjunga tills grannarna klagar. ELEKTROPOP!


  

Av A - 4 september 2011 23:45

Från flitig student till lat arbetslös soffpotatis, det gick snabbare än vad jag trodde. Mina dagar består av att äta, sova och plugga inför högskoleprovet, så något sysslar jag med iaf. Ni missade min student, min skiva, min sommar i nordamerika och min resa genom paellans hemland medans jag ignorerade bloggen. Men det finns massa bilder!  


         

Ovido - Quiz & Flashcards